2011. április 29., péntek

Let the flames begin...

Heeey!
Ma jöttem nektek egy olyan sminkkel amit már régebben készítettem. Ezt a "Paramore-Let the flames begin" című száma alkotta. Csak hallgattam a zenét és ilyen színek ugrottak be, és nekem mivel határozottságot sugároz a szám, határozott vonalakkal készítette el. Legalábbis szerintem. Mondjuk igazából leges-legelsőre egy kék-szürke smink jutott eszembe: világoskék alap világos szürkével és sötétszürkével árnyékolva, viszont mivel a szám címe azt jelenti, hogy 'Hagyd, hogy kezdődjenek a lángok' vagy 'Hagyd, hogy lángoljon'..vagy valami ilyesmi, ezért nem akartam esős hatású sminket készíteni hozzá, mert ugye azok ellentétek egymással. Szerintem fura lett volna. Viszont a zene hangvétele számomra borús hangulatú inkább.(:

 
(Kattints a képre, hogy rendes méretben láthasd!)


Sincerely
             TaylorK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése