2011. május 27., péntek

Newspaper nails.

Hey!
Szóval ma ez egy körmös post lesz. A legelső, de lehet, hogy a legutolsó is. :D  Az igazság az, hogy nagyon bénán festek körmöt. Állandóan kimegyek a körmömről és a bőrömre kenem össze vissza. Mintát festeni rá valahogy jobban megy. Na de ezt nem festettem, hanem úgy csináltam, hogy lefestettem fehérrel a körmöm, miután megszáradt alkoholba mártottam az ujjam és utána gyorsan egy újságból kivágott darabot jól rányomkodtam és ez lesz belőle. Ezt igazából Vikinél láttam, de ez közel nem olyan jó mint az övé. :D  Azért egy videót is megnéztem róla. ( :  Szóval itt a kép, és mondjátok meg, hogy szerintetek milyen :D

(Kattints a
képre, hogy
rendes
méretben
láthasd!)






Oh, és csináltam hozzá egy fekete fehér sminket is, de mivel estefelé csináltam lámpával világítottam meg az arcom és így nagyon béna képek születtek, szóval azokat inkább nem rakom fel. Holnap természetes fénynél készítek majd képeket. ( :


Sincerely
             TaylorK.

1 megjegyzés:

  1. Ne beszélj már, ez nagyon szupi lett :))
    Talán még jobb mint az enyém :)
    Nagyon ügyes vagy. ;)

    VálaszTörlés