2011. július 27., szerda

Cherry Blossom.

Hey!
Ezt a sminket már régóta terveztem és most megvalósítottam. Nem nagy cucc. :D Nem akartam mind két szememre faág-tusvonalat húzni, azért van csak az egyiken. ez egy ilyen cseresznyevirágos vagy valami olyasmi smink.. Remélem tetszik. :D A bőröm meg eszméletlen ocsmány, kb alapozhatatlan. Csupa ragya meg minden fuj. :S Valaki valami tipp? ( :  Ja igen és a sminken, ez a zene is közrejátszott, nekem ilyen színvilág meg ilyen cseresznyés, japános dolgok jutottak róla eszembe. Szerintem nagyon szép szám, és Kaki King zenéje nagyon állat :D



































Sincerely
             TaylorK.

8 megjegyzés:

  1. nem is vagy ragyás..:S bár nekem lett volna ilyen bababőröm:D

    VálaszTörlés
  2. dehogynem csak nemlátod a homlokom, és az orrom mellett azt a 20 ragyát egy helyen valahogy lesminkeltem, és a hátam meg heges.. :| Max a pofarészlegem "bababőr" :DDD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek ezek a színek együtt! :)

    VálaszTörlés
  4. szerintem se ragyás, az én bőröm ennél 100x rosszabb volt, de mostmár hála istennek (meg a kozmetikusnak) szép, tiszta :D

    VálaszTörlés
  5. menny már... az az 1-2 nem a világvége...nem is látszik !! Ettől a japános-sminktől meg meghaltam..gyengepontom *-* ahw..

    VálaszTörlés
  6. köszi emberek. :D De komolyan, csak a képeken nemlátszik, hogy nagyon gáz a bőröm... :s

    VálaszTörlés
  7. Ezen a kaki king néven jót nevettem :D a sminked pedig nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  8. Hát szerintem nemtudja, hogy magyarul a neve kissé kínos, de szerintem nem is érdekelné..:DD Amm tényleg vicces a neve, de a zenéje nagyon jó, nekem legalábbis nagyon tetszik (: és köszönöm :D

    VálaszTörlés