2011. július 31., vasárnap

Dotted.

Hey!
Ma egy körmös post lesz. Először egy ilyen narancsos korallos színre festettem, de a barátaim szerint fekete alapon még jobb lett volna és igazuk volt. :D Megcsináltam feketére.( :  Nem lett egy mestermű, de meg akartam mutatni. Amúgy nem leszek egy hétig mert táborozni megyek YAAAAY! :D Majd ha visszajöttem csinálok ám sminkeket! ( ;  Valaki mondta, hogy egy kivis sminkkel próbálkozzak, meg na majd ha hazajöttem elkészítem, legalábbis megpróbálom, addig is írjatok ötleteket ha van! (:




























Ha már ez egy sminkblog, akkor feltöltöm egy régebben készített sminkemet is! Ez egy katicabogááár! :D










Sincerely
             TaylorK.

6 megjegyzés:

  1. Jo lett! :-) a katicas smink meg kulonosen tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Cuki a pöttyös köröm:)
    Jó táborozást! Bajára mész?;)

    VálaszTörlés
  3. Hú,mennyi ideig tartott bepöttyözni?:D A katica hihetetlenül cuki :D

    VálaszTörlés
  4. köszi :D
    Tóalmáson voltam :) És találkoztam 2 látogatómmal :DDD
    Nemsok, legalábbis ezt nem untam megcsinálni :)

    VálaszTörlés
  5. Ezta sminket imádom , nagyon egyedi és ötletés.

    VálaszTörlés
  6. Egyedinek nem mondanám, mert kép alapján készült, de köszi :D

    VálaszTörlés