2011. július 25., hétfő

Monster. featuring Mich.

Hey!
Szóval Michnek az az ötlete támadt, hogy csináljunk egy közös post-ot. Megtetszett az ötlet, szóval igent-mondtam. :D  Először nem is tudtuk mit csináljunk, de az jutott eszembe, mi lenne, hogy ha egy zene inspirálta sminket készítenénk. Na és mivel most egy új szám, és szerintem elég sok ötlet meríthető belőle, a "Paramore-Monster" számra esett a választásunk. :D  Úgy gondoltam, hogy csak a zene által felkeltett érzések, vagy gondolatok színvilága inspirálja a sminket és ne a klip. ( :



Itt vannak Mich sminkjei:
Kettőt készített, mert az elsőt nem érezte elég jónak(...) pedig nagyon szép mind kettő!! (:




















És az enyém. Hát lehetett volna jobb, és élőben sokkal szebb volt.








Hát bennem egy ilyen smink fogalmazódott meg. (:
Remélem tetszik nektek, és ha szeretnétek, hogy legyen még ilyen "közös-post" akkor írjátok meg! :D
 http://smaragdplum.blogspot.com/2011/07/smink-taylork-val-make-up-with-taylork.html


Sincerely
             TaylorK

5 megjegyzés:

  1. Igen,szeretnénk :D ha én számítok...és nem lehetett volna jobb,mert ez pont így jó...

    VálaszTörlés
  2. Csak most találtam a blogodra, jók lettek a sminkek, és az ötlet is szuper :)

    VálaszTörlés
  3. tök jó mind2 (3)...jó ötlet ez a közös postos dolog :DD

    VálaszTörlés
  4. Szép lett mindkettőtöké. Ez nagyon jó ötlet! :)

    VálaszTörlés