2011. augusztus 7., vasárnap

Favorites.

Hey!
Zsófinál észrevettem, hogy továbbadta nekem ezt a gyermekkorom kedvenc ételei TAG-ot. :D
Hát én részben még gyerek vagyok szerintem de azért leírom mikre emlékszem. :D
Biztos több volt de nem jut eszembe más jellegzetesség. :D 
Legyen szép estétek, remélem tetszik ez a bejegyzés. :D

Sincerely
             TaylorK.
Még most is nagyon szeretem, fahéjjal és barnacukorral megszórva..mmmmh. :D























Mostmár annyira nem szeretem viszont elvileg 4éves vagy nemtudom hány éves koromig követeltem minden reggel a "banános cumikát" ami banánturmix volt cumisüvegben és mikor nagyobb voltam nagyobb lyukat kellett vágni a cumira. XDDD Család nevetve mondja, hogy reggelente durván követeltem mindig. :DDDD



Nagymamámtól kaptam ilyet kiskoromban sokszor.( :


Ilyet pedig apukámtól kaptam sokszor. :D

2 megjegyzés:

  1. kakasos nyalóóóóka :P
    Ha búcsú van valahol én mindig egy rakattal veszek belőle :D

    VálaszTörlés
  2. én is imádom a kakasos nyalókát. :D de már lehet kapni ugyanabban az ízesítésben csak más formában :D

    VálaszTörlés