2012. április 27., péntek

Oasap.

Hey!

Ma megjött az Oasap rendelésem! Ugyebár a blogger támogató program keretein belül én is rendelhettem valamit 15$ értékben, de én csak 9$-t költöttem. A rendelést 16-án adtam le, 17-én elküldték, és mára 27.-re érkezett meg. Sokat nézelődtem mit lehetne rendelni, végül erre a gyűrűre esett a választásom: http://www.oasap.com/rings/6986-pyramid-stud-detail-three-finger-ring.html
 Bronz színben rendeltem, nekem nagyon tetszik! : )

Jó nagy csomag egy ilyen kis gyűrűhöz..:)


bubis bélés és a gyűrű

még egy zacskóba is belerakták

kicsomagolva

kicsi..:(  volt..

De egy fogó segítségével könnyedén kitágítottam.. :D

az ujjaimon
































































Összességében teljesen meg vagyok elégedve velük, semmi problémám nincs! Időben megérkezett, a gyűrű olyan mint a képen, és annak ellenére, hogy kicsit kicsi volt simán megoldottam. :) És tényleg 100% ingyen volt! :D Bátran rendeljetek!!! :)

10/10 ! :)

Thanks Oasap!


------EDIT----- 2012/07/16.-----

Hát azt kell mondjam, nem egy masszív gyűrű, már többször tört le belőle szegecs, vagy piramis vagy mi ez. :D Nekem nem volt baj, mert simán megragasztom, de akinek ez problémát jelent, az vagy vigyázzon vele, vagy ne rendelje meg.

10/7 ezért a bakiért és azért, mert nem volt több méret és tágítani kellet. Nekem nem volt probléma, de mégis..


Sincerely
             TaylorK.

8 megjegyzés:

  1. de jó, hogy ki tudtad tágítani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is örültem, mert először egy pillanatra elkeseredtem, hogy nem tudom majd viselni, de rájöttem, hogy ki tudnám tágítani! :)

      Törlés
  2. nagyon jól néz ki:)) amugy hogy működik ez a rendelés teljesen ingyen van(ha van blogom)??? és azt, hogy kell "elmondani nekik", hogy van blogom? :D
    köszi:)

    VálaszTörlés
  3. http://www.facebook.com/pages/Trendology/328607160532135

    huu én ezeket az oasap-os dolgokat innen rendelem, tökjó élszereik vannak. egészen elérhető áron

    VálaszTörlés
  4. Tetszik
    http://www.zsani-thefashionoflife.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  5. én is ezt rendeltem, és rám is kicsi lett :) felajánlottam 'nyereményjáték' keretein belül, de ha már nem tudnék mit rendelni abból a borzasztó sok 10$ból akkor megint megrendelem és kitágítom én is :))

    VálaszTörlés