2012. május 16., szerda

120colored Palette from Ebay.

Hey all!
Ma jöttem haza suliból és az fogadott, hogy megjött a 120színű palettám amit az Ebayről rendeltem 04.24-én. Mára, azaz 05.16-ra érkezett meg.
Azonnal ledobtam a táskámat le se vettem a kabátot(mert ugye szenyó szeles idő van) és elkezdtem bontani mint állat.(...:D)

Kezdem is azzal, hogy INNEN rendeltem nevetséges 11.96$-ért, ami átszámítva kb. 2600Ft. NEVETSÉGES! :D

A méreteiről..csukott állapotban, széltében  22,5cm, hosszában 15cm. Kinyitva nagyjából egy A/4-es méretű lapnak felel meg.
A kis korongok pontosan akkorák, mint a 2Ft-os érme.


Szuperbiztonságosan be volt csomagolva ezt a műanyag hosszúkás levegős gumi dolgot megtartom, mert tuti ebbe fogom rakni ha viszem valahova, nagyon jól véd!
szokásos fehér boríték
















masszív dolog ez a védő dolog. :D






















Ha kivesszük belőle akkor egy fekete papírdobozban van és az is belül egy réteg pukkanós fóliával van kibélelve.
Abból kivéve pedig megpillanthatjuk a matt fekete csomagolású, halál egyszerű, letisztult palettát.

so simple.




















Ha kinyitjuk akkor ez a látvány tárul elénk.






















Tükör meg applikátor nincs benne, de nem is hiányolom. :D


Ez alatt tartózkodik a második réteg. A rétegek be vannak csomagolva műanyag fóliába és ez alatta még egy-egy védőlapocska van amit nem fogok kidobni, mert nagyon jól megvédi a sérüléstől, meg amúgy is.. :)

befóliázva



















pucéran





















A második paletta alá van ragasztva egy piros szalagocska a könnyebb kivétel érdekében, ez praktikus csak amikor becsukom a palettát mindig szenvedek, hogy ne csukjam ki, lehet, hogy leveszem róla.







































Készítettem random swatchokat:
Villámokkal jelöltem melyikeket próbáltam ki




















Felső szekció
























Alsó szekció























Lemaradt az alsóról..:D


























A swatchoknál nem dörzsöltem bele az ujjaim, csak simán beletapicskoltam, átlagos erősséggel, nem túl gyengén nem túl erősen.

Összességében nagyon jó vételnek tartom, mert nevetséges áron kapunk ennyi mennyiségű színt, ráadásul szépen fognak, jól pigmentáltak! Mindenképpen ajánlom! :)

Sajnos a képek nem lettek annyira jók..a fényképezőm teljesen meghülyült, a színeket tökre elmossa meg minden nem tudom mitévő legyek, de azért nagyjából látni milyen gyönyörű.

Szerintem most készítek vele egy sminket, ez lesz az első szárnypróbálgatás vele, holnap pedig bejegyzés formájában megosztom veletek! :)


Sincerely
             TaylorK.

6 megjegyzés:

  1. Wow tényleg nagyon jónak tűnik főleg ennyi pénzért:D Én nemrég( múlthét elötti vasárnap) rendelgettem ebayről a cuccok fele tegnap vagy ma megérkezett de a 28-as pirosító paletta még nem:( Lehet hogy legközelebb rendelek énis 120-as pallettát mert már rég szemezgetek vele:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt mondom mindenképp rendeld meg, most készítettem vele sminket, hát gyönyörűen pigmentált.. :) Kivéve talán egy két szín de szerintem egyáltalán nem vészes, szerintem vedd meg nyugodtan: ) Kicsit porolódik, de nem vészes, ha lefújod a palettáról, hogy ne sértse meg a többi szín vagy valami, nincs semmi gáz.. :)

      Törlés
  2. pont tegnap néztem én is ezt a palettát :DD mondom hmmm.. királyul néz ki :) és tényleg. a képek alapján tök jónak tűnik, alig várom már, hogy csinálj vmi színes sminket vele :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már kész is van! :) Holnap megláthatjátok. :)

      Törlés
  3. Wow!!!! Mindez csak 2600-ért? Ez tökjó, a sminkeket is megnézem az ebayn!

    VálaszTörlés