2011. december 4., vasárnap

Blistex. + 30 day song challenge Day19.

Hey all!
Először is, bocsássatok meg még egyszer, hogy nem jövök sminkekkel, csak a zenékkel. Sajnos nincs ötletem, kedvem, időm a sminkeléshez, nem tudom mi történt. :S  Téli szünetben megpróbálok jönni sminkekkel, pl: karácsonyi, szilveszteri sminkekkel. Addig is, hoztam nektek egy tesztelést, véleményt, mégpedig a Blistex nevezetű ajakápolóról! Én annyira szeretem, hogy külön bejegyzést titulálok neki. :) Ha már ismeritek, akkor megértitek, ha még nem akkor csak ajánlani tudom! :D

Szóval, Ő itt Blistex néni. Én már a másodikat fogyasztom, tegnap vettem újat. Nem tudom miért különbözik a kettő címkéje, nekem a régebbi(nagyobb felirat) sokkal jobban tetszik. A Müllerben vettem mindkettőt és 405Ft-ba kerülnek. Az elsőt kb Július29.-én vettem és November 30.-ra fogyott el. Szóval durván 4 hónapig elég, és én mindennap használom és sokszor. Nagyon nagyon nagyon megéri! Eszméletlen puhává varázsolja az ajkakat, rövid idő alatt. Ízét tekintve finom nagyon, cukros, édes ízű. Illata is édes, talán kicsit émelyítően, picit gyógyszeres az illata, de nem venni észre. Az állaga puha, krémes.























Telefonhoz képest..









































Méretét tekintve 6,5cm hosszú a kicsike és 4,25g-nyi anyag van benne.





















Remélem hasznos volt Nektek ez a bejegyzés, én csak ajánlani tudom ezt a terméket semmi rosszat nem tudok róla mondani! :D


És a zene..
Day 19: a legjobb barátod kedvenc dala
Sok legjobb barátom van, és egyiknek sincs kedvence.. :D 
De ezt a számot mindegyikőjük nagyon szereti. :D








Sincerely
             TaylorK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése